Մայրենիի հաշվետվություն (Երրորդ ուսումնական շրջանի)

Շատ հավես անցավ երրորդ ուսումնական շրջանը, շատ հավես թեմաներ ենք անցել։ Նաև մենք ամեն ուբաթ օրերը գրքեր էինք ընթերցում, դա շատ հետաքրքիր էր ։Շատ սիրեցի գիրք կարդալ և գտա այն գրքերը, որոնք սիրեցի կարդալ, ինձ օգնեց Ընկեր Մերին ։Շնորհակալություն Ընկեր Մերիին ամեն ինչի համար ։

Մայրենի լեզվի բաժինը-այստեղ

Սիրածս նյութերը,որոնք տեղադրել եմ- Մայրենի լեզվի դասին ուրբաթ օրերը իմ կարդացված գրքերը,Երեք Հարուստ (Արևմտահայերեն ընթերցումներ), Խորխե Բուկայի «Երկնքի դարպասների մոտ» պատմվածքի վերաբերյալ մտքերս,Վահան Տերյան «Կախարդական մի շղթա կա երկնքում» և Վահան Տերյան «Ես սիրում եմ քո մեղավոր աչքերը խոր», Այդքան հարազատ բայց օտար, Հրաշքների հանդեպ հավատը։

Մայրենիի դասերն իմ կյանքում

Մայրենիի դասերը շատ բան փողեցին իմ կյանքում, ես սիրեցի գիրքը կարդալ, և սիրեցի թատրոնի աշխարհը ավելի շատ և ցանկություն մոտս առաջացավ ներկայացումներ բեմադրելու։Ընկեր Մերին մեր հետ շատ հետաքրքիր դասեր էր անկացնում։ Երջանիկ եմ, որ հենց ընկեր Մերին է մեզ դաս տալիս, և ով էլ մեզ հետո դաս տա ընկեր Մերիի նման չեմ սիրի նրան։ Շատ եմ կապվել Մայրենիի դասերի հետ և շատ ծանր է ինձ գիտաքցել, որ էլ տենց չի լինի։ Բառերով չեմ կարող նկարագրել թե ինչքան եմ սիրել ընկեր Մերիին և Մայրենիի դասերը։ Շնորհակալություն Ընկեր Մերի, որ փոխեցիք իմ կյանքը դեպի լավ կողմը։